BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian

  • masa pelepasan:2024-03-05 12:42:19
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:490
  • Penerangan pantas:

    Bacolod,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga ko

Kandungan artikel

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

BacolodKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api lekasan minyak, putus sambungan tali,BacolodPenukar jenis kotak 400kV, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

ReconquistaPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,BacolodSuhu tiga fasa pengubah jenis kering, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian



Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

produksiDalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Jumlah jaminan kualitiPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,BacolodPengubah kuasa 50, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Dry type transformer factory

BacolodApabila sampel minyak digunakan, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

BacolodMaklumat produk lain
  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

    DelachtenPlatform mengangkat lengan melipat sendiriMasih banyak kesukaran dalam industri kitar semul

  • DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

    DelachtenMesin pembuatan dan tipping hidraulikPembangunan formal

  • KutPengubah minyak tenggelam 1250Cara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

    KutPengubah minyak tenggelam 1250Cara menolak kaedah saintifik dalam kehidupan

  • OroshazaEksperimen platform angkat hidraulikPenghakiman dan penyelarasan

    OroshazaEksperimen platform angkat hidraulikPenghakiman dan penyelarasan

  • OroshazaJembatan naik tinggiGambaran keseluruhan dan klasifikasi

    OroshazaJembatan naik tinggiGambaran keseluruhan dan klasifikasi

  • EukPaksi penerbangan tetap hidraulikPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

    EukPaksi penerbangan tetap hidraulikPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

  • segera:Peringatan: Maklumat BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian memberi anda BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian oleh syarikat kami, perkhidmatan BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian. BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BacolodBerapa banyak pengubah kotak 315Analisis dan aplikasi kerja penyediaan sebelum penggantian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!